Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

"1551" став доступним для безкоштовних дзвінків з телефонів трьох мобільних операторів

Опубліковано 08 лютого 2017 року о 14:24
фото

Контактний центр міста «1551» розпочав свою роботу вісім років тому, і щороку кількість звернень від киян збільшується (торік було 2,5 млн звернень). Тільки за добу їх надходить близько 4-ох тисяч, а у пікові дні — удвічі більше. Центр працює цілодобово і приймає від мешканців скарги та пропозиції з метою поліпшення надання послуг та сервісів у столиці.

Віднедавна запрацював короткий номер 1551 для здійснення безкоштовних дзвінків із мобільних телефонів трьох операторів — Київстар, Vodafone, Lifecell. Окрім цього, для мешканців запроваджено додаткові сервіси «Інформування киян», «Пошук загублених речей», інформаційно-довідковий ресурс «База знань», на якому можна отримати відповіді на найбільш поширені питання щодо роботи комунальних служб, тарифів, сплати послуг та інші.

За матеріалами: kreschatic.kiev.ua


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux