"1551" став доступним для безкоштовних дзвінків з телефонів трьох мобільних операторів


Контактний центр міста «1551» розпочав свою роботу вісім років тому, і щороку кількість звернень від киян збільшується (торік було 2,5 млн звернень). Тільки за добу їх надходить близько 4-ох тисяч, а у пікові дні — удвічі більше. Центр працює цілодобово і приймає від мешканців скарги та пропозиції з метою поліпшення надання послуг та сервісів у столиці.
Віднедавна запрацював короткий номер 1551 для здійснення безкоштовних дзвінків із мобільних телефонів трьох операторів — Київстар, Vodafone, Lifecell. Окрім цього, для мешканців запроваджено додаткові сервіси «Інформування киян», «Пошук загублених речей», інформаційно-довідковий ресурс «База знань», на якому можна отримати відповіді на найбільш поширені питання щодо роботи комунальних служб, тарифів, сплати послуг та інші.
За матеріалами: kreschatic.kiev.ua