Районні центри комунального сервісу продовжують прийом споживачів і під час відключення електроенергії
Сервісні центри КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС) під час стабілізаційних відключень електроенергії продовжують вести прийом споживачів. Фахівці надають консультації, приймають заявки та звернення, показання лічильників та інші дані від споживачів. Внесення інформації в електронні бази даних, опрацювання заяв, необхідні перерахунки спеціалісти здійснюють уже після відновлення електропостачання без втрати часу для відвідувачів.
В разі сигналу повітряної тривоги працівники центрів орієнтують відвідувачів щодо розташування найближчого укриття і маршруту до нього. Сервісні центри відновлюють свою роботу через 5-10 хвилин після відбою тривоги.
Важливо, що послуги в районних сервісних центрах надають за принципом екстериторіальності, тобто отримати консультацію чи послугу можна в будь-якому центрі, незалежно від адреси проживання споживача.
Також ЦКС пропонує киянам користуватися дистанційними каналами обслуговування, які дозволяють швидко та безпечно вирішувати будь-які питання, пов’язані з нарахуванням за житлово-комунальні послуги. Так, Telegram та Skype-канали, месенджер у Facebook забезпечують безпосереднє спілкування з фахівцем, прийом заяв, обмін фото/скан-копіями документів. А укласти договір на постачання послуги чи договір реструктуризації заборгованості можна з використанням електронно-цифрового підпису (ЕЦП), який прирівняний за своїм правовим статусом до власноручного підпису та печатки.