Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Робота зі зверненнями громадян у 2016 році

Опубліковано 25 січня 2017 року о 09:42
фото

Робота зі зверненнями громадян є дуже значущою і цінною, адже питання, які зачіпають інтереси населення району, мають важливе соціально-економічне значення для його розвитку. Відповідно до Регламенту Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації діловодство за зверненнями громадян, в тому числі і контроль за виконанням звернень, що надійшли на адресу керівництва райдержадміністрації, покладається на відділ роботи із зверненнями громадян.

За минулий рік до Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло 53613 звернень, з них: 3130 надійшло поштою, 1200 подано на особистому прийомі та 49283 отримано від Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» (телефонні дзвінки та звернення, зареєстровані на сайті установи). Усього, з урахуванням колективних звернень, до Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації звернулося більше ста тисяч громадян. За звітний період керівництвом райдержадміністрації проведено 89 прийомів громадян – 68 особистих та 21 виїзний, на яких прийнято 360 осіб, з них головою райдержадміністрації – 227.

За кількістю перше місце посідали звернення з питань житлово-комунального господарства. У співвідношенні до загальної кількості питань(4612), порушених у письмових зверненнях та зверненнях, викладених на особистих прийомах,частка питань житлово-комунального господарства становила 55,6 %; соціального захисту – 13,5 %; житлової політики − 8,5 %; забезпечення законності та правопорядку – 4,0 %;  освіти – 1,8 %; сім’ї, дітей, молоді, фізичної культури та спорту – 1,5 %; охорони здоров’я – 1,3 %; транспорту і зв'язку – 1,1 %; аграрної політики та земельних відносин – 1,0; праці і заробітної плати − 0,3 %; інші − 11,4 %. Питання благоустрою прибудинкових територій, незадовільного технічного стану будинків, неналежного теплопостачання та опалення і сьогодні залишаються найбільш проблемними в районі. Слід зазначити, що надавачами  послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання є підприємства не підпорядковані райдержадміністрації - ТОВ «Євро-Реконструкція», ПАТ «Київенерго» і взаємовідносини між виконавцем послуг та споживачами  визначаються  умовами договору «Про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води». Утім, мешканці для  вирішення питань відновлення чи забезпечення неналежного гарячого водопостачання звертаються до райдержадміністрації чи Київської міської державної адміністрації, а не до безпосереднього надавача послуги. Проведення капітального ремонту застарілого житлового фонду,  асфальтового покриття прибудинкових територій та міжквартальних проїздів потребує  значних фінансових витрат та досить тривалого часу. Разом з тим Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація вживає відповідних заходів для вирішення порушених у зверненнях питань загального характеру та індивідуальних проблем мешканців району. Так, враховуючи звернення громадян, надаються пропозиції відповідним департаментам Київської міської державної адміністрації щодо включення конкретних об’єктів до міських цільових програм, як-от по заміні ліфтів, капітального ремонту покрівель, сходових клітин, встановлення будинкових приладів обліку тепла, облаштування дитячих майданчиків та ін. Крім того, щодня проводяться роботи із утримання в належному стані житлових будинків, прибудинкових територій: здійснюється поточний ремонт покрівель, інженерних мереж, санітарна обрізка дерев і кущів, відновлюється асфальтове покриття тощо.

Друге місце за кількістю звернень належить зверненням  з питань соціального захисту(624). За звітний період до райдержадміністрації надійшло більше тисячі звернень від громадян пільгових категорій та осіб, які потребують соціального захисту й підтримки (за даними, наведеними у зверненнях). Серед них: учасників антитерористичних операцій – 363, інвалідів, учасників війни та бойових дій – 314, інвалідів І, ІІ, ІІІ груп − 182, членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 68, ветеранів праці, «дітей війни»» − 186, пенсіонерів − 269, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС − 38 та ін. Питання, які найбільше турбують громадян пільгових категорій, стосуються, в першу чергу, призначення чи переоформлення субсидій, оплати квартир та комунальних послуг, надання матеріальної допомоги, поліпшення житлових умов, встановлення лічильників обліку води та тепла. Слід зазначити, що більшість громадян для вирішення питань соціального напрямку звертається безпосередньо до районного управління праці та соціального захисту населення або ж до однієї із 8 філій управління, які функціонують на території району.

Третє місце за кількістю посідають звернення з питань житлової політики (390).Серед них найчастіше порушувались питання стосовно поліпшення житлових умов черговикам квартирного обліку, надання службового житла, зміни категорії обліку, зміни договору найму житлових приміщень. Слід зазначити, що реєстрацію та опрацювання звернень громадян щодо зарахування на квартирний облік, внесення відповідних змін у справи квартирного обліку, надання довідок про перебування на квартирному обліку, виключення квартир із складу службових покладено на Центр (відділ) надання адміністративних послуг райдержадміністрації.

Крім письмових та усних (викладених на особистому прийомі) звернень, відділ роботи із зверненнями громадян опрацьовує також заяви, скарги та пропозиції громадян, зареєстровані в телефонному режимі операторами комунальної бюджетної установи «Контактний центр м. Києва» та направлені в район для відповідного реагування.

Серед 49283 звернень, що надійшли  від комунальної бюджетної установи «Контактний центр м. Києва»  також основними питаннями були питання  житлово-комунального господарства – 28652, зокрема: відсутності або неналежної температури гарячого водопостачання, ремонту дахів, незадовільного опалення, роботи ліфтів, прибирання та утримання прибудинкових територій.

Підготовлено відділом з питань інформаційної політики за інформацією відділу роботи із зверненнями громадян


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux