Роз’яснення щодо реалізації громадського проекту «Багатофункціональний майданчик для роликових та льодових видів спорту»
Останнім часом деякими засобами масової інформації поширюється неправдива інформація щодо незаконного заволодіння комунальниками Дніпровського районумайже 2 млн грн бюджетних коштів під час реалізації громадського проекту № 713 «Багатофункціональний майданчик для роликових та льодових видів спорту».
З цього приводу Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація інформує.
Відповідно до розпорядження Дніпровської райдержадміністрації від 06.06.2018 № 330 були виділені кошти на реалізацію вищезазначеного проекту, а замовником виконання робіт визначено Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва».
За результатами відкритих електронних торгів в системі PROZORO тендерним комітетом було визнано переможцем конкурсу ТОВ «ДСС СОЛЮШИОНС» (далі - Генпідрядник), з яким і було укладено договір на виконання робіт на загальну суму 1 949 395,08 грн (Договір від 19.09.2018 № 248/18).
За умовами договору було проведено авансування робіт у розмірі 30 відсотків від загальної суми (584 818, 52 грн).
Комунальне підприємство спільно з Дніпровською райдержадміністрацією та автором проекту погодило виконання всіх робіт згідно проектно-кошторисної документації, яка розроблялася Генпідрядником. Але в зв’язку з тим, що експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації «Державним науково-дослідним та проектно-вишукувальним інститутом «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» було затверджено лише 28 грудня 2018 року, Генпідрядник не зміг приступити до виконання робіт, а здійснив лише частину земляних робіт.
У зв’язку із невиконанням умов договору через відсутність проектно-кошторисної документації, Комунальне підприємство звернулося до Генпідрядника щодо повернення авансового платежу. В результаті - 436 253, 12 грн. було повернуто.
Також у зв’язку із тим, що проектно-кошторисна документація тривалий час погоджувалася в різних інстанціях, Комунальним підприємством було розірвано договір додатковою угодою від 26.12.2018 року № 1.
В той же час 19 грудня 2018 року Комунальне підприємство провело оплату за виконану проектно кошторисну документацію (згідно додаткової угоди №1) в сумі 87 886, 96 грн та частково виконанні земляні роботи (згідно акту виконаних робіт) в сумі 60 678,44 грн. Таким чином, загальна сума платежів згідно зазначеного проекту склала 148 565, 40 грн, а не майже 2,0 млн грн (як зазначали деякі ЗМІ).
Також Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району міста Києва» Генпідряднику, в зв’язку з невиконанням умов договору, було нараховано штрафні санкції, які вже сплачено в повному обсязі.
Підготовлено відділом з питань інформаційної політики за матеріалами Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району міста Києва»