Студентів університету ім. Б. Грінченка ознайомили з особливістю роботи ІРЦ під час практики




Впродовж двох тижнів на базі Інклюзивно-ресурсного центру №13 Дніпровського району студенти-психологи факультету "Психології, соціальної роботи та спеціальної освіти" Київського столичного університету імені Бориса Грінченка проходили ознайомчу практику.
Фахівці ІРЦ №13 ознайомили студентів з практичною стороною роботи та робочою документацією психолога. Також студенти вивчали методики, які використовують психологи для діагностики когнітивної та емоційно-вольової сфер дитини, спостерігали та брали участь у комплексних оцінках розвитку дітей.
Окрім того студенти-психологи були ознайомлені зі специфікою використання дидактичного матеріалу під час комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей та особливостями командної роботи фахівців.
Проходження психологічної практики сприяє формуванню у студентів-практикантів уявлення про особливості організації надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг в інклюзивно-ресурсному центрі та підготовці майбутніх вчителів-логопедів та практичних психологів до виконання професійних обов’язків.
Студенти, зі свого боку, висловлюють величезну подяку керівництву та колективу Інклюзивно-ресурсного центру №13 Дніпровського району Києва за можливість проходження практики та набуття здобувачами освіти фахових компетентностей.