Студентка Київського фахового коледжу туризму та готельного господарства перемогла на конкурсі "Мистецтво надійних паролів"
Цієї весни Національний банк України за підтримки Проєкту USAID “Інвестиції для стійкості бізнесу проводив конкурс постерів із соціальної реклами “Мистецтво надійних паролів” для студентів закладів професійно-технічної, фахової передвищої та вищої освіти. Захід відбувався в межах Global Money Week (Всесвітній тиждень грошей).
Конкурс постерів із соціальної реклами “Мистецтво надійних паролів” – це освітня ініціатива, під час якої студенти створюють постери для соціальної реклами на тему використання та зберігання складних та унікальних паролів. Конкурсні роботи подали 831 учасник із різних ЗВО України, включаючи здобувачів освіти Київського фахового коледжу туризму та готельного господарства (вул. Князя Романа Мстиславичв, 26), що в Дніпровському районі Києва.
У конкурсів постерів взяла участь здобувачка освіти коледжу 3 курсу спеціальності 071 "Облік і оподаткування" Олександра Шимко (науковий керівник Тетяна Самонова).
Під час оцінювання робіт журі звертало увагу на:
- наявність порад на тему використання та/чи зберігання надійних паролів;
- креативність текстового наповнення постера: зрозумілість, простоту тексту, емоційне забарвлення повідомлення тощо;
- креативність дизайну – візуальне оформлення постера, відповідність зображення текстовому наповненню.
Професійне журі обрало 10 переможців, серед них - студентка Київського фахового коледжу туризму та готельного господарства Олександра Шимко.
Вітаємо Олександру Шимко з перемогою та бажаємо подальших творчих досягнень!