«Центр комунального сервісу» запроваджує обмежувальні заходи для попередження розповсюдження коронавірусу
Опубліковано 13 березня 2020 року о 15:44
фото
КК «Центр комунального сервісу» запроваджує низку протиепідемічних заходів та обмежень під час прийому у сервісних центрах. Про це повідомили у комунальному концерні.
Зокрема, з 12 березня у всіх сервісних центрах ЦКС:
- проводять наскрізне провітрювання та вологе прибирання із дезінфекційними засобами (технологічна перерва із 13:00 до 13:30 – у районних сервісних центрах та за звичним графіком у точках крокової доступності);
- ввели заборону на обслуговування відвідувачів з характерними зовнішніми проявами ГРВІ без масок;
- не допускають до роботи фахівців із ознаками інфекційного захворювання.
У ЦКС нагадують, що більшість питань можна вирішити дистанційно, не відвідуючи сервісні центри, – за телефоном call-центру: 247-40-40 та через сайт «Центру комунального сервісу».
Зокрема, у розділі «Споживачам» можна:
- записатись в «електронну чергу»: https://cks.com.ua/equery
- замовити опломбування, розпломбування, акт звіряння, змінити кількість мешканців: https://cks.com.ua/remote
- замовити повірку, заміну чи встановлення лічильників: https://cks.com.ua/services/
- дізнатися відповідь на «часті питання»: https://cks.com.ua/faq
- оперативно проконсультуватися: https://cks.com.ua/feedback
- сплатити за усі спожиті послуги та передати показання лічильників води і опалення можна через особистий кабінет ЦКС: https://cks.com.ua/cabinet
За ынформацыэю kyivcity.gov.ua