Центр комунального сервісу надає роз’яснення киянам щодо особового рахунку споживача
Для швидкої ідентифікації споживача в системі та вирішення питань щодо надання житлово-комунальних послуг, під час прийому в районних сервісних центрах ЦКС кияни можуть використовувати свій особовий рахунок на послуги. Про це нагадує комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС).
Особовий рахунок – це унікальний набір цифр, за допомогою якого ідентифікують споживача для проведення розрахунків за житлово-комунальні послуги. Його зручно використовувати під час прийому у фахівців районних сервісних центрів ЦКС чи в онлайн-форматах чат-боту «Комуналка», у Viber/Telegram.
Дізнатися свій номер особового рахунку кияни можуть одним із зручних способів:
- у паперових та електронних рахунках – зліва, поруч із назвою підприємства постачальника послуги в паперовому чи електронному рахунку;
- в особистому кабінеті споживача. Тут можна також переглянути суму нарахувань та сплатити за спожиті послуги;
- через контакт-центр – оператори повідомлять номер особового рахунку за телефоном: 044-247-40-40.
Нагадаємо, що в разі зміни власника житла актуалізувати інформацію про нового господаря особового рахунку можна онлайн через месенджер у Facebook, Skype або Телеграм.
Підписати договір новий власник може в одному із сервісних центрів чи онлайн за допомогою електронного цифрового підпису.