У Дніпровському районі столиці вперше відбувся «Бал по-віденськи»
У НВК «Домінанта» Дніпровського району столиці з самого ранку панувала романтично-піднесена атмосфера передчуття дива. Організатори свята – хореографи Лідія Пархоменко, Олена Балджи та Артем Гафонов – зібрали у великій танцювальній залі найталановитіших юних виконавців бальних танців зі всієї школи.
Продемонструвати талант і здібності, знання бального етикету і традицій, зі смаком підібраний дрес-код, який відповідав би заходу, зібралося понад сотні дебютантів і викладачів. До речі, здивуванню учнів не було меж, адже не щодня побачиш своїх педагогів у вбранні панянок 19 століття, фраках і метеликах.
Почесні гості «Балу по-віденськи»: представники районного Управління освіти і науки Дніпровської районної у місті Києві державної адміністрації, фундатор балу – директор Центру німецької культури «Widerstrahl» Людмила Коваленко-Шнайдер і відомий у світі танцмейстр, Народний артист України Григорій Чапкіс не лише кружляли під мелодії Штрауса, а й визначали найкращу пару.
Під час бальної церемонії присутні познайомилися з історією «полонезу», «польки», «квікстепу», «ча-ча-ча», «віденського» та «європейського вальсу».
Що стосується майстер-класу від Григорія Чапкіса, то навчилися танцювати бальну програму, навіть ті, хто вперше став на паркет. Запалу, життєвої енергії, гумору та оптимізму цієї унікальної людини вистачили б ще не на одну танцювальну програму. «Ніде так не розкривається дитина, як через танець. Танець – це ціле життя», - сказав танцмейстер.
Молоді хореографи НВК «Домінанта» також не лише розучували з учасниками балу фігури європейської та латино-американської програми, а й разом з Маестро залюбки поринули у циганські мотиви, єврейську мелодику, латино і фокстрот.
«Бал по-віденськи» хоча й був організованим вперше, але відбувся яскраво і колоритно. Підтримувати і надалі бальні традиції, а також знайомити не лише з австрійською танцювальною культурою, а й з німецькою автентичною – мета пані Людмили Коваленко-Шнайдер.
За інформацією управління освіти.