У Київзеленбуді запрацював телефон гарячої лінії


З метою оперативного реагування на звернення мешканців, у комунальному об’єднанні «Київзеленбуд» з 27 лютого запрацювала служба телефону «гарячої лінії» - 272-40-18.
Крім випадків, несанкціонованого видалення дерев чи встановлення МАФу на зеленій зоні, кияни можуть цілодобово звернутись за телефоном за довідковою інформацією щодо локацій проведення толок під час двомісячника з благоустрою, придбання саджанців чи надання своїх пропозиції щодо поліпшення благоустрою столиці або організації виставок квітів.
Генеральний директор комунального об’єднання «Київзеленбуд» Сергій Симонов зазначив, що служба «гарячої» лінії, крім оперативного реагування на зауваження, покликана визначити думку киян щодо утримання зелених насаджень міста.
За інформацією газети Хрещатик