У новій версії «Київ Цифровий» з’явився сервіс запису до ЦНАП
У новій версії «Київ Цифровий» з’явився сервіс запису до ЦНАП. Про це повідомив керівник цифрової трансформації Києва (CDTO) та заступник голови КМДА Петро Оленич.
Із 16 лютого оновлена версія застосунку «Київ Цифровий» стала доступною для завантаження на iOS та Android. Над новим релізом працювали команда КП «ГІОЦ» спільно з Центром надання адміністративних послуг м. Києва (ЦНАП).
Застосунок інтегрується з електронною системою запису до ЦНАПів Києва. Користувачі можуть обрати послугу та ЦНАП, у якому вона надається. Після запису користувач одразу отримує номер в електронній черзі на обраний час. Обслуговування відвідувачів має відбуватися у час, зазначений у записі в «Київ Цифровий».
«Сервіс запису до ЦНАП – крок до розвитку paperless-культури в міських установах. Поступово рухаємось до однієї із головних цілей – оцифрування 100% міських сервісів», – написав Петро Оленич.
«Місто цифровізує черги, щоб зберегти час киянам. ЦНАПи Києва мають найбільш розвинуту в Україні районну мережу, у них можна отримати більше 150-ти видів послуг: реєстрацію місця проживання, оформлення водійського посвідчення, паспортні послуги, реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців тощо», – зазначив заступник голови КМДА Костянтин Усов.
Директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Олег Половинко розповів, що у застосунку налаштували систему сповіщень.
«Нагадування надходитимуть за день до візиту і за годину до обраного часу (при ввімкнених сповіщеннях). Не запізнюйтесь, бо за правилами роботи ЦНАПів, після запізнення більш ніж на 3 хвилини запис анулюється», – написав Олег Половинко.
Команда «Цифрового» розповіла, як скористатися новою послугою. У випадку, якщо плани змінилися, можна миттєво скасувати візит через застосунок. Це важливо для коректної роботи ЦНАПів, адже не скасовані вчасно записи порушують порядок в електронній черзі. Для збереження скасованих і минулих записів у застосунку передбачений розділ «Архів».
ЦНАП – установа, що має на меті зробити процес отримання державних послуг прозорим і комфортним. У 2021 році ЦНАПи столиці опрацювали понад 1,649 млн звернень громадян.
«Київ Цифровий» – застосунок, що об’єднав головні міські сервіси: поповнення транспортної карти, QR-квитки, погодинне паркування, сплату штрафів, повернення евакуйованого автомобіля, голосування за проєкти Громадського бюджету. Сервісами у застосунку користуються понад мільйон містян.
Оновлену версію «Київ Цифровий» із сервісом запису до ЦНАП можна завантажити у App Store або Google Play. Крім запису в ЦНАП, у застосунку також удосконалили сервіс QR-квитків та додали оплату штрафів «фантомів».
За інформацією kyivcity.gov.ua