У районному управлінні Державної казначейської служби розповіли про можливості системи дистанційного обслуговування клієнтів


Сучасний стан розвитку телекомунікаційних систем та інформаційних технологій, наявність необхідної нормативно-правової бази щодо використання електронного цифрового підпису створили всі передумови для запровадження повноцінного, юридично значимого, електронного документообігу в органах державної влади.
За останні декілька років Державною казначейською службою України було проведено цілий ряд заходів щодо вдосконалення (модернізацій) програмного забезпечення та автоматизованих систем, що використовуються органами Державної казначейської служби України. Зокрема побудовано захищений вузол Інтернет доступу, АЦСК ДКСУ, створено єдину платформу системи обслуговування бюджетів АС «Є-Казна» та інші.
Впровадження новітніх технологій створили передумови для створення та модернізації системи дистанційного обслуговування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів органами Державної казначейської служби України. Метою системи є спрощення та оптимізація взаємодії розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів з органами Державної казначейської служби України, впровадження електронного формату обслуговування клієнтів з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису та сучасних Інтернет-технологій.
Враховуючи вищезазначене Управлінням Державної казначейської служби України у Дніпровському районі м. Києва 29-30 липня проведено семінари-навчання з розпорядниками бюджетних коштів та іншими клієнтами щодо використання системи дистанційного обслуговування клієнтів що знаходяться на розрахунково-касовому обслуговуванні.
Під час проведення семінарів фахівці Управління детально розповіли про функціональні можливості системи СДО, про переваги, що отримують клієнти при використанні зазначеної системи.
За інформацією Управління Державної казначейської служби України в Дніпровському районі