Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Українські гривні стали героями просвітницьких роликів

Опубліковано 11 листопада 2019 року о 08:51
фото

Про українські гривні зняли просвітницькі ролики. У титульному відео «Гривня - наш символ!» та 9 мініфільмах розповідається про кожну купюру із номінального ряду української валюти. Комунікаційну кампанію «Гривня – наш символ!» презентують Нацбанк та USAID. 

Творчим партнером інформаційно-просвітницької ініціативи виступив Український кризовий медіа центр, що вже понад 3 роки допомагає розбудові державних комунікацій в Україні та поліпшенню іміджу країни на глобальній арені.

– Повага до незалежності України – неможлива без усвідомлення історії, зокрема економічної. З історії України ми багато знаємо про репресії щодо мови, символіки, культури, але не всі усвідомлюємо, що українська гривня так само заборонялася всіма окупаційними щодо України державами. І гривня була одним із перших атрибутів України, який відновлювався разом з іншими елементами незалежності України в періоди відродження української державності. У рамках просвітницької кампанії український глядач зможе прослідкувати як постала і змінювалася гривня, якою була її історія в контексті загальної історії і культури України, і таким чином усвідомити, що національна валюта – це невід’ємний символ Незалежності і державності України. Міжнародна аудиторія проєкту матиме можливість прослідкувати тяглість української історії та її визначних моментів через драматичні коди гривні, – розповіла співзасновник УКМЦ Наталя Попович.

Комунікаційна кампанія «Гривня – наш символ!» покликана показати національну валюту в контексті історії і культури України. Ми зазвичай звертаємо увагу лише на історичних особистостей, але у купюрах гривні зашифровано значно більше історичної та культурної інформації.

– Проєкт реалізовував Український кризовий медіа центр у співпраці з продакшином Світлофорфільм. Режисер – Іван Тимченко, режисер-аніматор Андрій Горлов, а музика спеціально створена братами Гадюкіними. Також велика подяка історикам, текстовим редакторам і співробітникам Музею грошей НБУ за експертну роботу, – наголосила у своїй розповіді креативний директор проєкту Олеся Драшкаба.

Стартувала кампанія разом із заходами до Global Money Week, глобальної навчальної ініціативи, яку щорічно підтримує Національний банк.

– Не дивлячись на те, що в світі збільшується частка безготівкових платежів, саме національна валюта є запорукою суверенітету і процвітання країни. Гривня – давня грошова одиниця із багатою історією, якою ми справді можемо пишатись. Тож наша мета показати гривню, як невід’ємну частину української історії, української культури, боротьби за Незалежність і один з найважливіших символів становлення Незалежної України, – прокоментувала цілі кампанії Наталія Бондаренко, начальник Управління інформації та громадських комунікацій Національного банку України.

Відеоролик: "Київська гривня 11-13 століття"

Відеоролик: "1 гривня"

Відеоролик: "2 гривні"

Відеоролик: "5 гривнень"

Відеоролик: "10 гривень"

Відеоролик: "20 гривень"

Відеоролик: "50 гривень"

Відеоролик: "100 гривень"

Відеоролик: "200 гривень"

За інформацією vechirniy.kyiv.ua


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux