Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

В бібліотеці ім. П. Тичини для учнів школи №65 пройшла тематична зустріч щодо протидії булінгу

Опубліковано 17 січня 2019 року о 17:18
фото

Важлива розмова про булінг вчергове відбулась у бібліотеці ім. П. Тичини. Ця тема нині на часі, тож інформування молоді є вкрай важливим, адже лише так можна запобігти розповсюдженню цього прикрого явища. Розпочав розмову начальник Головного територіального управління юстиції у м. Києві Станіслав Куценко, а далі естафету підхопили представники управління. Молодим читачам, учням спеціалізованої школи №65 з поглибленим вивченням іноземних мов (вул. Челябінська, 5), розповіли чому не слід бути байдужими, якщо вони стали свідками булінгу, як правильно реагувати на цькування.

Для кращого сприйняття було продемонстровано тематичні відео та презентації. Слухачі правопросвітницького заходу активно приймали участь в обговоренні даної теми, адже останнім часом жорстокість стала домінантою, особливо серед підлітків.

Учням роздали інформаційні буклети, в яких міститься інформація про проблему, зазначено види булінгу, та шляхи вирішення цієї проблеми. Також в буклеті розміщено контакти, куди можна буде звернутись за консультацією.

Довідково.

Булінг - це агресивна і вкрай неприємна поведінка однієї дитини або групи дітей по відношенню до іншої дитини, що супроводжується постійним фізичним і психологічним впливом.

Як зрозуміти, що дитина є жертвою булінгу:

  • Діти, які страждають від булінгу, можуть не хотіти йти до школи або ж можуть плакати, вигадувати хворобу у шкільні дні.
  • Вони не беруть участь у спільній класній діяльності, соціальних заходах.
  • Часто у дитини змінюється поведінка: вона усамітнюється, поводить себе незвичайно. 
  • Дитина починає губити гроші або речі, приходить додому у порваному одязі чи з поламаними речами. Коли ви її запитуєте, що трапилося - не можуть реалістичо пояснити.
  • Може почати говорити про те, що кине школу, пропускає заходи, в яких приймають участь інші учні.
  • Відсутність контакту з однолітками: немає друзів, зідзвонювань, не ведеться переписка у соцмережах, похід до школи і повернення звідти наодинці, немає у кого запитати домашнє завдання.
  • Психосоматичні ознаки: часті хвороби, наприклад, ломота в тілі, болі в животі, вірусні інфекції.
  • Обмальовані руки або специфічні малюнки на полях у зошиті.
  • Бажання іти до школи іншою дорогою, аніж та, якою йдуть усі інші діти.

Інформацію підготовлено відділом з питань інформаційної політики за матеріалами Центральної бібліотечної системи Дніпровського району


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux