В Дніпровській райдержадміністрації обговорили питання своєчасного розгляду звернень громадян
Сьогодні в приміщені Дніпровської райдержадміністрації відбулася робоча зустріч з керівництвом КБУ «Контактний центр міста Києва». Участь в обговорені взяли керівник апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Дмитро Загуменний, директор комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» Лариса Жукова, перший заступник голови Дніпровської РДА Віктор Сушінець, заступник голови райдержадміністрації Алла Загородня та керівник апарату Ігор Курнєцов, представники відділів та управлінь Дніпровської райдержадміністрації, КБУ «Контактний центр міста Києва», а також комунальних підприємств району.
В ході наради розглянуто статистично-аналітичну інформацію за розглядом звернень, які надійшли до Дніпровської райдержадміністрації за 2018 рік. Найбільш актуальними питаннями для мешканців району стали: відновлення благоустрою, освітлення місць загального користування та прибирання снігу.
«Необхідно налагодити зворотній звʼязок із заявниками та приділяти увагу достовірності та повноті наданих відповідей, що дасть можливість вчасно та ефективно реагувати на звернення громадян», - зазначив Віктор Васильович.
Директор КБУ «Контактний центр міста Києва» Лариса Жукова повідомила всім присутнім, що найближчим часом відбудеться оновлення програмного забезпечення контактного центру. «З метою покращення опрацювання звернення громадян - зміниться принцип (рейтингові показники) оцінки діяльності районних в місті Києві державних адміністрацій», - повідомила пані Лариса.
Особливу увагу було приділено виконавській дисципліні та посиленню контролю за зверненнями громадян до КБУ «Контактний центр міста Києва».
За підсумками наради заступник голови райдержадміністрації окреслив низку завдань, спрямованих на підвищення взаємодії збоку структурних підрозділів РДА та комунальних служб району з мешканцями.
Інформацію підготовлено відділом з питань інформаційної політики