В Інклюзивно-ресурсному центрі №4 Дніпровського району використовують нейроігри
В Інклюзивно-ресурсному центрі №4 Дніпровського району проводять корекційно-розвиткові заняття з дітьми, які не відвідують заклади дошкільної освіти. Щодня дітки отримують цікаві заняття та підтримку фахівців центру. Крім того під час проведення корекційно-розвиткових занять фахівці (консультанти) використовують різноманітні нейроігри. Адже вони є комплексом багатофункціональних вправ, які направлені на різностороннє тренування мозку. Їхня основна мета полягає в:
- розвитку міжпівкульних зв’язків;
- синхронізації роботи обох півкуль головного мозку;
- покращенні розумової діяльності;
- поліпшенні уваги, пам’яті, швидкому відтворення інформації;
- розвитку дрібної та великої моторики;
- полегшенні процесу читання та письма;
- зниженні втомлюваності та покращенні працездатності;
- розвитку здібностей до виконання симетричних та асиметричних рухів;
- укріпленні вестибулярного апарату;
- зняті стресу та напруження;
- попередженні порушення, пов’язаних із сприйняттям простору та часу.
Серед іншого фахівці ІРЦ активно використовують нейродоріжки, під час чого - дитина активно рухається. Рухлива активність покращує кровообіг у всьому організмі, тим самим покращується стан роботи внутрішніх органів, а також запускається процес нейрогенезу – утворення нових нейронних зв’язків і зв’язку між ними.
Також рухлива активність – це гарна профілактика стресових та тривожних станів, покращення емоційного фону, вирівнювання процесів гальмування та збудження нервової системи.
Інформацію підготовлено відділом з питань інформаційної політики