В ІРЦ №4 Дніпровського району пройшов черговий семінар-практикум для фахівців, які працюють з дітьми з ООП


Цими днями на базі Інклюзивно-ресурсного центру №4 Дніпровського району пройшов черговий практичний семінар. Цього разу розглянули питання ефективності використання руханок при навчанні дітей з особливими освітніми потребами (ООП).
Зараз діти ведуть малорухливий спосіб життя. Тому необхідним є те, щоб фізичні вправи займали важливе місце у житті дитини. Це один із основних компонентів у лікуванні та профілактиці опорно-рухового апарату. Крім стандартних уроків, діти можуть займатися лікувальною фізичною культурою. Заняття не повинні були примусовими, вправи мають викликати у них позитивні емоції та зацікавленість.
Також спікери розповіли про використання інноваційних технологій під час навчання дітей з ООП, сучасні погляди на патріотичне виховання дітей, соціальне партнерство ІРЦ з іншими організаціями тощо.
Учасники семінару зауважили, що співпраця родини й освітнього закладу має ґрунтуватися на взаємоповазі, рівноправному партнерстві, а педагогічний колектив та колектив батьків має бути єдиним живим організмом, об’єднаним спільною метою, гуманними стосунками та високою відповідальністю.
Інформацію підготовлено відділом з питань інформаційної політики