В новостворених інклюзивних класах початкової школи Ліцеї №141 «ОРТ» проводять заняття з інклюзивної просвіти


На сьогодні сучасне суспільство ставить перед собою завдання забезпечити доступність освіти для всіх дітей, незалежно від їхніх особливостей та потреб. Формування толерантного ставлення до учнів з особливими освітніми потребами стає ключовим елементом успішної інклюзивної освітньої практики.
Формування толерантного ставлення починається з раннього віку, коли діти вчаться сприймати й розуміти різницю. Молодші школярі повинні отримати можливість спілкуватися з однокласниками з особливими потребами, розуміти їхні потреби та вміти взаємодіяти з ними.
Так, впродовж вересня новостворені інклюзивні класи початкової школи Ліцею №141 «ОРТ» Дніпровського району разом із соціальним педагогом занурилися у світ інклюзивної просвіти.
Учні навчалися толерантності до дітей з особливими освітніми потребами, розвивали поведінкову обізнаність до сприйняття таких учнів; робили важливі кроки у сприянні адаптації дитини з ООП в шкільному середовищі через інтерактивні та розвиткові вправи.