Відбувся семінар-практикум щодо організації освітнього процесу для дітей з ООП
Учора в рамках співпраці між спеціальною школою №26 та Інклюзивно-ресурсним центром №4 Дніпровського району було проведено семінар-практикум на тему: «Інклюзія. Дитина з інтелектуальними труднощами в закладі загальної середньої освіти». Інформаційний захід проведено з метою ефективно організовувати освітній процес для дітей з особливими освітніми потребами (ООП).
Впродовж семінару спікерами були висвітлені такі питання:
- Особливості формування розумової сфери в учнів з інтелектуальними труднощами при виконанні навчально-практичних завдань;
- Інноваційні корекційно-розвиткові технології навчання дітей з інтелектуальними труднощами;
- Корекційна спрямованість методів навчання учнів з інтелектуальними труднощами;
- Адаптації та модифікації програм для дітей з інтелектуальними труднощами;
- Як добирати методи і прийоми індивідуального підходу в роботі з учнями з інтелектуальними труднощами;
- Використання альтернативної та додаткової комунікації під час освітнього процесу з дітьми з інтелектуальними труднощами.
В свою чергу консультанти Інклюзивно-ресурсного центру №4 в практичній частині заходу ділилися досвідом роботи з дітьми, які мають інтелектуальні труднощі, особливу увагу звернувши на необхідність індивідуального підходу до кожної дитини.
Після практичної частини вчителі спеціальної школи №26 продовжили ділитися досвідом та знаннями щодо використання альтернативної та додаткової комунікації під час освітнього процесу, розглянули методи корекції нав'язливих думок та ідей, шукали відповідь на питання, що робити під час пубертатного періоду та як справитися з учнями при максимальному збудженні під час освітнього процесу.
Інформацію підготовлено відділом з питань інформаційної політики за матеріалами Управління освіти Дніпровської РДА