Відділ роботи із зверненнями громадян звітує за І квартал


За інформацією відділу роботи із зверненнями громадян у І кварталі 2017 року до Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 12 589 звернень. Серед них найбільша кількість стосується питань житлово-комунального господарства (57,2%). Зокрема, мешканців району турбують питання оплати квартир та комунальних послуг (116 звернень), благоустрою (92 звернення), поточного та капітального ремонту будинків (85 звернень), незадовільного опалення та теплопостачання (75 звернень), ремонту дахів (50 звернень), діяльності ЖЕДів (46 звернень), роботи ліфтів (35 звернень).
Серед питань, які порушують жителі у зверненнях, - забезпечення житлом (10,9%): поліпшення житлових умов черговикам квартирного обліку, надання службового житла працівникам комунального господарства тощо. За звітний період на квартирний облік було прийнято 24 сім’ї.
Протягом І кварталу більше 200 громадян пільгових категорій та осіб, які потребують підтримки, звернулися з питань соціального захисту (7,2%). Найбільше соціально незахищених громадян турбують питання, які стосуються правомірності нарахувань та здійснення перерахунків за житлово-комунальні послуги, ремонту та утримання будинків, призначення соціальної допомоги, поліпшення житлових умов тощо.
З метою вирішення порушених громадянами питань, відповідно до компетенції, Дніпровською райдержадміністрацією надаються пропозиції до Київської міської державної адміністрації стосовно включення відповідних адресних видів робіт до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва. Крім цього, щоденно виконуються роботи із утримання в належному стані житлових будинків, прибудинкових територій: здійснюється поточний ремонт покрівель, інженерних мереж, санітарна обрізка дерев і кущів, відновлюється асфальтове покриття тощо.
За інформацією районного відділу роботи із зверненнями громадян