Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Віталій Кличко пояснив причину заторів: «Літо – найактивніша пора для ремонту мостів та доріг у місті»

Опубліковано 01 липня 2019 року о 10:39
фото

У зв’язку з активною фазою ремонтних робіт на мостах та дорогах столиці в місті збільшилися затори. Про це заявив мер Києва Віталій Кличко в ефірі радіо «Київ-98fm».

«Літо – максимально ефективний час для ремонту мостів та доріг в Києві. Коли менше транспортне навантаження і багато людей у відпустках. Тому активна фаза ремонтів припадає на літній період. З цим і пов’язані нинішні затори в столиці. Всі сили кинуті, аби максимально швидко відремонтувати найпроблемніші мости, щоб восени вони функціонували в звичному режимі», – сказав мер Києва.

Він нагадав, що більшість столичних мостів побудували більше 40-50 років тому. І за цей час ці шляхопроводи не реконструювали. Відповідно, на сьогодні 75 столичних мостів знаходяться в аварійному стані, три з них – в дуже поганому. За останніх чотири роки в столиці було відремонтовано 26 штучних споруд (мостів та шляхопроводів).

Мер зауважив, що сьогодні тривають ремонтні роботи, зокрема, на Південному мосту, Русанівському метромосту, будують новий Шулявський шляхопровід.

«Я хочу вибачитися перед людьми, які щоранку та ввечері стоять у заторах на Південному мосту, мосту Метро. Там наразі тривають ремонтні роботи. Іноді мені скаржаться, що робітників не видно на Русанівському мосту. А ми багато робіт здійснюємо під основною конструкцією цього мосту. Є технологічні речі, які ми не можна швидко зробити», – пояснив мер столиці.

Щодо Подільсько-Воскресенського мосту, то візуально кияни побачать зміни у його зовнішньому вигляді вже до кінця літа – там розпочали знімати іржаві тимчасові підпірки.

«Якщо у нас не буде ніяких форс-мажорних обставин, до кінця наступного року ми плануємо запустити автосполучення між лівим та правим берегом через Подільсько-Воскресенський міст. Наступним етапом буде будівництво метро на Троєщину», – наголосив Віталій Кличко.

А до кінця цього року планують запустити рух новим Шулявським шляхопроводом.

«Шулявський міст коштуватиме бюджету майже 1 мільярд гривень, реконструкція мосту Патона – приблизно 4-5 млрд гривень, добудова Подільсько-Воскресенського мосту – близько 6-7 млрд гривень. Це великі кошти! Ми збільшили бюджет нашого міста з 18 млрд гривень в 2014 році до 60 млрд гривень цього року. Але, я вам скажу, і 60 млрд доларів буде не достатньо, щоб оновити інфраструктуру столиці. Адже багато років у неї не вкладали коштів», – зазначив Віталій Кличко.

За інформацією kyivcity.gov.ua


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux