Впродовж п’яти найближчих років заплановано реконструкцію вулиці Гната Хоткевича з розширенням проїжджої частини
Опубліковано 19 травня 2020 року о 11:32
фото


Окрім завершення будівництва Подільського мостового переходу та метро на Виноградар, розробники проєкту Генерального плану Києва окреслили низку інших першочергових заходів із розвитку транспортної інфраструктури столиці. Про це повідомили в комунальній організації «Київгенплан».
Впродовж п’яти найближчих років заплановані до реалізації:
- реконструкція вулиць Кирилівської, Глибочицької із вдосконаленням трамвайного полотна;
- реконструкція Паркової дороги, Дніпровського узвозу з розширенням проїжджої частини;
- реконструкція проспекту Науки з розширенням проїжджої частини, реконструкція транспортної розв’язки на різних рівнях на перетині проспекту Науки та Столичного шосе;
- реконструкція вулиці Гната Хоткевича з розширенням проїжджої частини;
- реконструкція мосту Патона;
- поєднання вулиць Медової та Суздальської із будівництвом шляхопроводу через залізницю.
Інформацію підготовлено відділом з питань інформаційної політики за матеріалами kyivcity.gov.ua