Впровадження безбар’єрності в транспортній інфраструктурі – один із найважливіших аспектів розвитку столиці
Впровадження безбар’єрності в транспортній інфраструктурі є одним із найважливіших аспектів розвитку столиці. Про це зазначила заступниця голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень та відповідальна з питань безбар’єрності в Києві Марина Хонда під час другого проєктного семінару «Безбар’єрність транспортної інфраструктури м. Києва – стан та перспективи», що відбувся сьогодні, 2 жовтня, у столичній мерії.
«Впровадження безбар’єрності стосується не лише транспортної галузі. Місто розвиває цей напрям у кожній сфері. Утім транспортна – найбільш об’ємна, комплексна, викликає багато питань, адже нею послуговуються всі. Реалізація безбар’єрності не тільки покращує якість життя маломобільних людей і осіб з інвалідністю, а й робить громадський простір і транспорт доступним для всіх. Столиця має стати прикладом для інших міст України в цьому напрямі», – зазначила Марина Хонда.
Вона підкреслила, що під час реконструкції та капітального ремонту всіх об’єктів транспортної інфраструктури міська влада застосовує комплексний підхід. Так, обов’язково передбачається створення умов безперешкодного доступу для людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Зокрема, за сучасними стандартами на пішохідних переходах понижують бордюрний камінь, встановлюють пристрої звукового супроводу, влаштовують тактильну плитку для людей із порушеннями зору, наносять тактильні смуги та контрастне маркування тощо.
За словами Марини Хонди, безбар’єрності у транспортній сфері можна досягти лише системною роботою, зокрема у взаємодії між структурними підрозділами галузі та районними держадміністраціями. Основні завдання в цій сфері зафіксовані у Плані заходів на 2023-2024 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року в Києві, що був затверджений Київським міським головою.
Під час заходу представники комунальних підприємств, підпорядкованих Департаменту транспортної інфраструктури, і громадських організацій обговорили поточні виклики та можливості для поліпшення доступності транспорту в столиці.
Учасники семінару заслухали доповіді представників комунальних підприємств «Київпастранс», «Центр організації дорожнього руху», «Київський метрополітен» та Комунальної корпорації «Київавтодор», які представили свої проєкти розвитку безбар’єрного простору.