Як передати показники лічильників у Києві не виходячи з дому


Комунальні підприємства Києва впровадили вже багато зручних способів передачі показників лічильників. Ставка зроблена на інтернет-ресурси, аби не доводилося додзвонюватися до компаній чи стояти в чергах у відділах обслуговування клієнтів. А також для того, щоби фіксуючи показники щомісячно, кияни заощаджували кошти, адже сума до сплати у платіжці тоді нараховується за фактичними, а не середніми показниками. Нажаль, у кожну компанію передавати дані пропонують в різні періоди - комусь на прикінці місяця, комусь тільки на самому початку.
Як повідомити свої дані за спожиту електрику у нову компанію «Київські енергетичні послуги» з 1 по 4 число кожного місяця:
- самостійно вказати їх в Особистому кабінеті;
- повідомити через форму зворотного зв‘язку на сайті kep.com.ua;
- написати в особисті повідомлення сторінці компанії у Facebook;
- зателефонувати до контакт-центру за номерами (044/067/066) 277-18-18, у тоновому режимі натиснути цифру «3», ввести номер особового рахунку (11 цифр) і показники лічильника та підтвердити їх;
- через оператора системи розподілу, до мереж якого підключено об‘єкт (контакт-центр або Особистий кабінет ОСР).
У «Київських енергетичних послугах» наголошують, якщо ви з якихось причин не встигли своєчасно передати показники, не варто хвилюватися. Дані можна скорегувати наступного місяця, щоб у подальшому отримати платіжку з фактичними нарахуваннями.
Як передати показники лічильників «Київгазу»
- через @KyivgazBot Докладніше;
- в «особистому кабінеті» Докладніше;
- через SMS-повідомлення Докладніше;
- через скриньки, які встановлено на газифікованих будинках усіх районів міста
- через мобільний додаток для android Докладніше.
У компанії нагадують, що показання газового лічильника передаються у форматі: до п'яти цифр до коми та до двох цифр після коми. В будь-якому разі при передачі поточних показань газового лічильника враховуйте попередні показання для забезпечення фактичного обліку споживання природного газу.
"Київгаз" запропонував дуже зручну форму спілкування з клієнтами: якщо поточні показання значно відрізняються від попередніх для проведення перерахунку рекомендуємо надсилати фото лічильника з показаннями на момент передачі на електронну пошту , або до служби підтримки @KyivgazSupport в мережі Telegram щоденно з 9:00 до 17:00, окрім неділі.
Як передати показники «Київводоканалу»
Це слід робити з 5 числа й до кінця кожного місяця. З першого по четверте число показники лічильників не приймаються, адже триває оновлення баз та формування нових платіжок.
Передати показники можна будь-яким зручним способом:
- Через «Особистий кабінет» на сайті Київводоканалу, натиснувши на головній сторінці кнопку «Надати показники».
- За допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram».
- Записати показники у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.
- У Центрах комунального сервісу (ЦКС) та Центрах обслуговування споживачів Київводоканалу (ЦОС).
- За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 та ЦКС (044) 247-40-40.
Як передати показники КП «Київтеплоенерго»
На жаль, "Особистий кабінет" на сайті цього підприємства досі працює в тестовому режимі, тому можливі збої у роботі. Однак тепловики просять передавати показники з 5 числа і до останніх днів місяця. З 1 по 4 число показники не приймаються, йде обробка данних.
Передати показники можна через:
- «Особистий кабінет» на сайті «Київтеплоенерго»;
- без реєстрації, зазначивши номер особистого рахунку, адресу та дані вашого лічильника;
- телефоном через контакти Центру комунального сервісу.
Задати питання або вирішити невеликі проблеми можна також через сайт цього комунального підприємства, слід просто зайти у рубрику «Контакти» й заповнити форму зворотного зв’язку, написати листа в окремій графі.
За інформацією vechirniykiev.com.ua