З представниками підприємств, які є власниками котелень, обговорили питання підготовки до опалювального сезону
4 липня за ініціативи та під головуванням в.о. голови Дніпровської райдержадміністрації Віктора Сушінця відбулась робоча зустріч з представниками та власниками котелень району, які надають послуги з теплопостачання в районі. На запрошення відгукнулись представники трьох котелень (всього в районі 4 котельні), а саме: ТОВ «Акважитлосервіс», ТОВ ДП «Дарниця», ТОВ «Вертон Технолоджи». Також учасниками зустрічі були начальник районного управління житлово-комунального господарства Надія Косар та спеціалісти управління, які безпосередньо опікуються питаннями підготовки та координації житлового фонду і об’єктів соціальної сфери до опалювального періоду 2017-2018 років.
Мета зустрічі – оцінити стан підготовки котелень до опалювального сезону, з’ясувати проблемні питання і напрацювати cпільні шляхи їх вирішення.
Керівник ТОВ «Вертон Технолоджи» Олександр Шипіцин доповів, що на сьогоднішній день котельня укомплектована, знаходиться у справному стані, проводяться необхідні регламентні планові роботи, відпрацьовується графік реструктуризації боргу. Основною проблемою є заборгованість перед НАК «Нафтогаз». Для вирішення цього питання здійснюється розсилка на електронні адреси мешканців будинків повідомлень-нагадувань про необхідність оплати за отримані послуги, роз’яснюється взаємозв’язок між оплатою і якістю надання послуг.
Василь Микитенко – представник ТОВ ДП «Дарниця», повідомив присутнім, що котельня готова до опалювального сезону, всі регламентні роботи виконуються вчасно. Разом з тим існує велика заборгованість мешканців по оплаті за отримані послуги, в будинку відсутнє гаряче водопостачання.
Керівник ТОВ «Аква Житлосервіс» Олександр Калашнюк проінформував про складну ситуацію, що пов’язана з технічним аспектом, який потребує значного фінансування. Хоча котельня сучасна (введена в експлуатацію 2008-2009 рр) наразі існує нагальна потреба реконструкції звужувального пристрою. Олександр Калашнюк зауважив також, що сьогодні немає контакту та конструктивного діалогу між постачальником послуг та керівництвом ОСББ і мешканцями будинків. Така ситуацію ускладнює процес підготовки до опалювального сезону. В результаті були напрацьовані подальші кроки за активною участю управління житлово-комунального господарства Дніпровської РДА задля вирішення цього питання.
Підготовлено відділом з питань інформаційної політики за матеріалами районного управління житлово-комунального господарства