Заходи щодо забезпечення регіональної мовної політики в місті Києві
Віповідно до рішення Київськой міської ради з 05.10.2017 №166/3173 «Про заходи щодо забезпечення регіональної мовної політики» в м.Києві, прийнято норми, що передбачають низку концептуальних ініціатив у частині регулювання діяльності суб’єктів господарської діяльності. Так, Київська міська рада чітко визначила, що рекламні оголошення, вивіски, плакати, афіші, повідомлення та інші форми аудіо- і візуальної рекламної продукції повинні виконуватись українською або іншою мовою з обов’язковим зазначення їх перекладу чи траслітерації інформації про товари та послуги та для належного обслуговування споживачів.
Відповідно до статті 4 Закону України від 12.05.1991 №1023-ХІІ «Про захист прав споживачів» споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення власних потреб мають право на належну якість обслуговування.
За інформацією Департаменту суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради