Засідання “круглого столу” по обговоренню нової системи обслуговування громадян
29 вересня 2015 року в Управлінні Пенсійного фонду України у Дніпровському районі м. Києва спільно з Управлінням праці та соціального захисту населення району проведено круглий стіл. Темою для обговорення стало питання запровадження в органах Пенсійного фонду нової системи обслуговування громадян.
Начальник УПФУ Ольга Шушкова повідомила присутнім про затвердження Правлінням Пенсійного фонду України нового Положення про організацію прийому і обслуговування громадян, яке чітко визначає базові принципи обслуговування громадян. У документі класифіковано види обслуговування громадян за місцем його проведення: стаціонарне, виїздне та дистанційне.
Головним принципом стаціонарного обслуговування людей в управліннях Фонду стане відсутність будь-якого поділу за дільницями, поштовими відділеннями. Прийом громадян у фронт-офісах і відмова Пенсійного фонду від паперових пенсійних справ дасть можливість призначення пенсій за 10 хвилин.
У Положенні визначено й такі форми обслуговування, як виїздний прийом і дистанційні послуги.
Надання послуг в електронному вигляді як одна із форм дистанційного обслуговування уже в найближчому майбутньому стане базовим і поступово витіснить стаціонарний прийом.
Уже сьогодні пенсіонери та працюючі громадяни, зареєструвавшись на веб-порталі Пенсійного фонду України, мають доступ до бази даних про себе в Єдиному державному реєстрі застрахованих осіб та інформації про розмір їх пенсії.
За інформацією пенсійного фонду