Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Звернення дніпровчан не залишаються без уваги

Опубліковано 01 квітня 2015 року о 16:58
фото

Комунальна бюджетна установа «Контактний центр міста Києва 1551» підбиває підсумки роботи зі зверненнями громадян у першому кварталі поточного року.

За повідомленням директора цієї установи – Лариси Жукової, за період із 1 січня по 23 березня 2015 року всього по Дніпровському району надійшло 923 звернення громадян – близько десяти на добу, що є одним із найбільших показників по столиці. Втім, це й не дивно, оскільки Дніпровський район із 353 тисячами населення, після Деснянського (367 тисяч) і Солом’янського (360 тисяч), посідає третє місце не лише в столиці України, а й загалом (за числом населення району) по країні.

Також Лариса Жукова поінформувала, що з 923 звернень мешканців Дніпровського району до міського «колл-центру» за період січень-березень 2015 року на даний час виконано майже дві третини – 680, інші – в роботі. Зокрема, не виконаних – 67, повернутих на доопрацювання за недостовірні відповіді – 27.

Загалом, за рівнем виконання звернень громадян Дніпровський район наразі посідає в столиці загальне 8 місце (нижче – Дарницький і Голосіївський). Найбільша частка заборгованості по виконанню – у двох наших комунальних підприємств: «Керуюча дирекція» і «Управління зелених насаджень». Але після щотижневого обговорення цього питання на нарадах у голови Дніпровської районної державної адміністрації, у виконанні звернень дніпровчан наявна позитивна тенденція.

До речі, цікава довідка. У Дніпровському районі мешкає найактивніша людина щодо практики звернень у «колл-центр» столиці. Це 19-річний житель Русанівки Богдан Богдан. Уявіть собі, упродовж 2014 року він подав 1275 сигналів і був удостоєний звання «Найактивніший киянин 2014 року» з врученням від імені голови Київської міської державної адміністрації подарунку – смартфону!

Підготовлено відділом з питань внутрішньої політики та зв’язків із громадськістю


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux