День “відкритих дверей”, щодо впровадження нової системи обслуговування громадян


19 серпня фахівці Дніпровського відділення Лівобережного об’єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Києві провели День “відкритих дверей” на тему “Впровадження нової системи обслуговування громадян та обробки пенсійної документації на базі централізованих інформаційних технологій”.
У цей день бажаючим було детально роз’яснено, які функції виконують фахівці управління, ознайомлено з роботою спеціалістів “фронт-офісу”, в функції яких входить не тільки прийняти документи, а ще й здійснити їх сканування для формування електронної пенсійної справи, яка обробляється через централізовану систему призначення та виплати пенсій. Начальник відділу обслуговування громадян Дніпровського відділення Світлана Рябчун поінформувала присутніх, що у Дніпровському відділенні об’єднаного управління таких навичок набувають 22 спеціаліста, а це найбільша кількість спеціалістів серед всіх територіальних відділень об’єднаних управлінь ПФУ в м. Києві. А заступник начальника відділу обслуговування громадян Катерина Гнідаш наголосила на тому, що такі нововведення в подальшому призведуть до дистанційного обслуговування громадян, які з електронним цифровим підписом, через персональний кабінет на веб-порталі, зможуть отримати доступ до своєї електронної пенсійної справи. А також не виходячи з дому подати заяву на перерахунок пенсії та контролювати вчасність виплат.
Під час заходу всім присутнім,було запропоновано зареєструватись на веб-порталі ПФУ, що на даному етапі дає змогу подати заяву, звернення, скаргу, отримати необхідну консультацію фахівців Пенсійного фонду, а також роздано 87 інформаційних буклетів.
За інформацією: ЛОУПФУ