Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Єдиний шляхопровід у мікрорайоні ДВРЗ має бути реконструйований уже в цьому році

Опубліковано 20 березня 2015 року о 09:45
фото

Цей міст, що посеред вулиці Алма-Атинській мікрорайону ДВРЗ перетинає залізничні колії, добре знайомий усім тамтешнім мешканцям і їхнім гостям, оскільки є там єдиним і таким, що вже давно не відповідає сучасним об’ємам транспортних потоків. І це не дивно, адже збудований він іще 1959 року з розрахунку тодішніх транспортних й урбаністичних реалій. Відтоді жодного разу й не ремонтувався.

А як щось трапиться на ньому – поламка трамваю, автодорожня транспортна пригода чи якийсь природній катаклізм – комунікаційний ступор оповиває весь мікрорайон: ані в’їхати, ані виїхати.

Голова Дніпровської районної державної адміністрації Ярослав Горбунов практично від дня свого торішнього призначення на цю посаду вивчає це питання та шукає шляхи його вирішення, бо, за його особистим визначенням, цей міст для мікрорайону ДВРЗ – справжня «дорога життя». Не менше стурбований ним і обраний місцевою громадою депутат Київської міської ради Олександр Міщенко.

Наразі вони разом зібрали прямо на споруді шляхопроводу представницьку нараду експертів Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, КП «Київпастранс», Дніпровського відділу ДАІ, КК «Київавтодор» і районного Шляхово-експлуатаційного управління. Приєднався й директор інституту «Київдормістпроект» Володимир Воробйов. Обмін думками виявив наступне.

Цей об’єкт – шляхопровід у мікрорайоні ДВРЗ, нарешті потрапив до переліку реконструйованих згідно «Плану соціально-економічного розвитку міста Києва у 2015 році», а кошти на розробку проектної документації можна освоювати вже зараз.

В ідеалі, на чому зійшлися всі учасники наради, тут варто демонтувати обидві трамвайні колії, а на оновленому чотирисмуговому дорожньому полотні пустити пасажирські автобуси, а то й тролейбуси. Та цей вельми затратний проект поки не на часі.

Тож є ідея з двох трамвайних колій залишити одну, експлуатовану за принципом реверсного руху, коли засобом світлофорного регулювання зустрічний трамвай пропускає той, що рухається мостом. Однак є цьому застереження: реверсний рух трамваїв суттєво уповільнить їхні потоки, що викличе нарікання людей.

Застерігає й начальник сектору організації дорожнього руху Дніпровського ДАІ Ігор Сіренький: сучасна трамвайна колія є практично однорівневою з полотном автодороги, тож підступно провокує автоводіїв до небезпечних маневрів. Відтак, кількість ДТП на мосту ризикує лише збільшитися.

Експерти ж «рейковики» лише всміхаються: де їх, сучасних, дістати, коли в Україні вони не виробляються, а з Росії тепер їх не отримати? Та й коштуватиме оновлення колії за теперішньої цінової ситуації ніяк не менше 8-9 млн. гривень, що також недешево. Залишати ж старі – півстолітнього «стажу» експлуатації: що ж то буде за реконструкція?

Висловив своє застереження й начальник районного ШЕУ Олександр Дрижко: без жодної пішохідної доріжки тут не обійтися, місця ж для неї залишиться не більше метру завширшки, що замало для засобів механічного прибирання: треба мінімум 2 метри. Але тоді годі мріяти про чотири смуги дорожнього руху.

Отак, обмінявшись думками, експерти поки не наважилися дійти остаточної думки. Хоч єдині в головному: варто рухатися до розширення автошляху за рахунок організації реверсного руху трамваїв.

Оскільки ж оцей об’єкт потрапив до міського реєстру капітально ремонтованих уже в цьому році, голова Дніпровської райдержадміністрації Ярослав Горбунов надав усім присутнім протокольне доручення: всебічно вивчити питання та запропонувати оптимальне рішення реконструювання шляхопроводу на вулиці Алма-Атинській мікрорайону ДВРЗ до 10 квітня 2015 року.

P.S. Між тим, є ще більш глобальний і перспективний проект транспортної розв’язки у мікрорайоні ДВРЗ: реконструювати існуючий шляхопровід, а від вулиці Довбуша через тамтешню промзону та залізничні колії провести нову дорогу з виїздом одразу в районі Дарницької ТЕЦ і станції метро «Чернігівська» – блискуче гуманітарне й комунікаційне вирішення! Та воно поки нездійснене через позицію «Укрзалізниці»: колії прибирати не дамо. Естакада ж коштуватиме бюджету міста надто дорого. А приватні інвестори поки також не поспішають. І дарма: таке рішення виглядає дуже перспективно!

Підготовлено відділом з питань внутрішньої політики та зв’язків із громадськістю


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux