Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

КБУ «Контактний центр міста Києва» Дніпровського району повідомляє

Опубліковано 29 липня 2014 року о 10:39
фото

В період з 22.05.2014 р. по 29.07.2014 р. до Дніпровської районної в місті Києві  державної адміністрації надійшло 7954 звернень, з них питань, що стосується житлово-комунального господарства - 4866 звернень громадян.

Слід нагадати, що КБУ «Контактний центр міста Києва» впродовж 2013 року, запровадив різноманітні системи взаємодії з громадянами за допомогою сучасних інтренет-технологій. Таким чином, за допомогою телефонної лінії 15-51 було зареєстровано та надано в роботу Дніпровській райдержадміністрації – 6685 звернень, за допомогою веб-сайту – 1086 звернень, за допомогою урядової гарячої лінії – 315 звернень.

Завдяки впровадженню вищевказаних технологій середня вікова категорія громадян, які почали звертались через веб-сайт  – складає від  20 до 45 років (раніше цей вік був 40-65).

Для порівняння за 2013 рік до Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від КБУ «Контактний центр міста Києва» на виконання  надійшло - 29055 звернень громадян, які були опрацьовані виконавцями в термін передбачений Законом України «Про звернення громадян».

Найбільш актуальні питання, з якими звертаються мешканці району, стосуються житлово-комунального господарства, що становить 82,0 %  від загальної кількості звернень, а саме:

  • Робота пасажирських та вантажних ліфтів – 342 (виконання - 92,3 %);
  • Відсутність ГВП та ХВП – 188 (98,9 %);
  • Перевірка дозвільної документації МАФ, демонтаж кіосків – 6 (16,7%) в порівнянні за минулий період - 335;
  • Укладання та ремонт асфальтного покриття – 218(10,6%);
  • Претензії та зауваження до Диспетчера -116(25,4 %);
  • Знешкодження омели та амброзії – 9 (55,6%)
  • вирубка дерев та чагарників на ділянка, відведених під нове будівництво - 8 (12,5 %);
  • Проведення дезинфекції – 17 (100 %).

Працівники райдержадміністрації докладають чимало зусиль щодо позитивного та своєчасного вирішення всіх питань, з якими звертаються мешканці району, що не потребують додаткового фінансування.

Підготовлено у відділі з питань інформаційної політики за інформацією КБУ «Контактний центр міста Києва» Дніпровського району.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux