У столичних ЦНАПах запрацював «Адмінсервіс «Ветеран»
Для обслуговування ветеранів війни та членів їхніх сімей, забезпечення високого рівня якості сервісу в наданні адміністративних послуг Захисникам і Захисницям у столиці запровадили проєкт «Адмінсервіс «Ветеран».
У межах проєкту розроблені 6 комплексів адміністративних послуг за однією заявою відповідно до статусів:
- учасник бойових дій – 19 послуг;
- учасник війни – 16 послуг;
- член сім’ї, член сім’ї загиблого (померлого) – 26 послуг;
- постраждалий учасник Революції Гідності – 19 послуг;
- особа з інвалідністю внаслідок війни – 34 послуги;
- особа, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною – 14 послуг.
Запровадження цієї послуги – важливий крок в адаптації до цивільного життя ветеранів у громадах. Пріоритетним обрано саме комплексний підхід у наданні послуг. Це дозволяє надавати їх за однією заявою від кількох суб’єктів, з одним пакетом документів на весь комплекс послуг, в одному місці, за мінімальної кількості відвідувань, без стресу та черг, швидко та просто.
Всі процедури оптимізовані. Зокрема, адміністратор/адміністраторка контролює терміни надання послуг та інформує заявника про стан розгляду справи.
Нині в усіх районах облаштовані 22 локації, де функціонуватиме цей сервіс. Виділені робочі місця для обслуговування ветеранів. Адміністратори пройшли відповідне навчання, зокрема, як працювати з людьми, які пережили кризову ситуацію.
Місто очікує від Міністерства у справах ветеранів України затвердження на рівні Кабміну форми єдиної заяви, що дозволить уніфікувати та автоматизувати процедуру й поширити таку практику в інших регіонах.