Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Віталію Кличку презентували «електронний кабінет мера», розроблений у рамках проекту Smart City

Опубліковано 13 листопада 2015 року о 14:44
фото

Меру Києва Віталію Кличку під час наради з заступниками голови КМДА презентували «електронний кабінет мера» – систему моніторів, на які в режимі онлайн виводяться дані про стан міського господарства, системи ЖКГ, онлайн-бюджет міста.

«У нас вже були презентації сучасних технологій, які дають можливість мешканцям міста отримувати інформацію в режимі онлайн і полегшують отримання киянами сервісу. Сьогодні ми запускаємо одну зі складових системи Smart City, яка дає інструментарій моніторингу та контролю за більшістю ключових процесів, які відбуваються у місті», – наголосив Віталій Кличко.

Він зазначив, що за допомогою цієї системи і мер, і його заступники можуть у режимі реального часу відслідковувати усі процеси та проблемні ситуації у місті і оперативно реагувати на них.

«На інтерактивні панелі виводиться інформація про наявність тепла у будинках або аварії на тепломережах, про ситуацію з водопостачанням. Також є інформація про правопорушення у місті, роботу медичних та комунальних служб. Впевнений, що система контролю дасть можливість столичній владі більш ефективно працювати та надавати більш якісний сервіс киянам», – підкреслив міський голова.

За словами Віталія Кличка, ця система не нова і успішно працює у багатьох містах світу.

«Таку систему презентували у Лондоні, Тель-Авіві, Берліні. І я радий, що така система контролю і відслідковування усіх проблем міста відтепер працюватиме у Києві», – зауважив мер Києва.

Система електронного кабінету мера складається з 6 моніторів, на які виводиться інтерактивна інформація, зокрема, інформація щодо системи ЖКГ від контактного центру, карта розриття при аваріях міських мереж, карта подачі опалення, інформація служби 103, онлайн-бюджет міста та інформація Контактного центру 1551. На монітори виводяться дані і про динаміку звернень щодо проблем ЖКГ: несправні ліфти, список ЖЕКів та звернення до них у районах міста, теми найпопулярніших звернень громадян, адреси аварій мереж, оперативна інформація викликів швидкої допомоги та інше. А найближчим часом також з’явиться оперативна інформація щодо прибирання міста в зимовий період. Для цього уся снігоприбиральна техніка буде обладнана GPS-навігаторами.

Віталій Кличко також звернувся до розробників з тим, аби внести до графіків даних порівняльну інформацію щодо динаміки вирішення проблем з гарячим водопостачанням та відсутністю тепла у будинках міста. Також мер зазначив, що ця система у найближчий час має стати доступною і для всіх киян через веб-сторінку Smart City, тож мешканці столиці теж зможуть оперативно слідкувати за ситуацією у місті.

Над розробкою електронної системи працюють співробітники Контактного центру Києва, тому додаткового фінансування з бюджету цей проект не потребує.

За інформацією: kievcity.gov.ua


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux